Despre M.Y.

MURALS OF YOUTH

Festivalul MURALS OF YOUTH este un concurs internațional care celebrează creativitatea și talentul elevilor de liceu în domeniul artei murale.

Concursul și festivalul are loc în frumosul oraș Cluj-Napoca, M.Y. oferă participanților o oportunitate unică de a-și demonstra abilitățile pe panouri mari din lemn folosind diverse tehnici de pictură. Cu o atmosferă vibrantă și dinamică, festivalul își propune să inspire tinerii artiști să exploreze noi forme de expresie artistică.  Festivalul Murals of Youth promite să fie un eveniment interesant atât pentru participanți, cât și pentru vizitatori.

Echipă

Sergiu Georgian Mazerschi este un profesor cu o vastă experiență în arta murală, iar elevii din cadrul Liceului de Arte Vizuale Romulus Ladea, membri ai comunității 156, sunt partenerii săi în organizarea Festivalului Murals of Youth.

Această echipă de proiect este dedicată creării unui eveniment care încurajează arta urbană și dezvoltarea tinerilor artiști. Prin această colaborare, elevii vor avea ocazia să își dezvolte abilitățile artistice și să se implice în comunitatea lor, iar Sergiu Georgian Mazerschi va oferi îndrumare și suport profesional pentru ca evenimentul să fie un succes.

OBIECTIVE

Festivalul încurajează interacțiunea și colaborarea dintre elevi și profesioniști din domeniul artei, precum și dezvoltarea relațiilor între școli și comunități.
Asset 2

Participanții la proiect să devină cetățeni europeni ,,open –minded”, toleranti și activi.

Asset 2

Schimburi de idei si bune practici intre profesorii  participanti la activitatiile din cadrul parteneriatului.

Asset 2

Promovarea artei murale și a tinerilor artiști în cadrul comunității locale și internaționale.

Asset 2

Încurajarea implicării tinerilor în activități creative și artistice, dezvoltarea abilităților și talentelor acestora.

Asset 2

Încurajarea dialogului intercultural și promovarea diversității culturale prin colaborarea cu artiști din diferite țări.

Asset 2

Crearea unui spațiu public de artă care să aducă un plus de valoare și estetic în comunitatea locală.

Asset 2

Dezvoltarea turismului cultural în regiune, prin crearea unui eveniment atractiv pentru turiști și promovarea Clujului ca destinație culturală.

Asset 2

Promovarea valorilor educaționale și sociale prin organizarea de ateliere și workshopuri deschise pentru tineri și copii, în care aceștia să poată învăța și să se dezvolte într-un mediu creativ și non-formal.

Asset 2

Stimularea economiei locale prin atragerea de sponsori, parteneri și investitori care să sprijine dezvoltarea proiectului și a comunității.

Festivalul ajută la promovarea culturală și turistică a orașului Cluj-Napoca, atrăgând participanți și vizitatori din întreaga lume. În plus, prin atragerea de artiști și elevi din alte țări, festivalul contribuie la dezvoltarea relațiilor internaționale și la îmbunătățirea înțelegerii culturale între diferite comunități.

urmărește-ne

Urmărește-ne pe instagram și o să vezi
toate activitățiile noastre